Saturday, November 26, 2011

Roti Canai Double, Asap Rokok, dan Awek Seksi

Jom keluar...Mapley, gua baru dapat kereta nie..Lapa perut lak malam-malam.

Aku capai tuala, berak. Itu rutin aku, supaya tak berak kat tempat orang. Aku rembat baju yg ada tergantung kat penyidai yg aku paku kat pintu, aku sarung, sedikit sempit. Tapi lantaklah !! Barulah seksi.

Tiut tiut tiut... Hon kereta kelisa merah sedikit jingga menggegar pagi hening kolej aku. Terkadang tidak tentu, asalkan ia beroda empat, akan menerjah depan kolej aku. Dengan muka semacam baru kena lempang, gegas terus turun. Lepak !! Aku tak kejar sangat makanan di sana, tapi aku rindu suasana sana.

Sedap walaupun berbau busuk, 
Tenang walau jutaan bunyi bising, 
Hangat dalam embun dingin.

Terima kasih kawan-kawan sebab kau sudi angkut aku henjut teh o ais malam-malam, kenal jalan sekitar Bangi ni. Takdelah otak aku busuk berulat dalam bilik ni saja.

OMAR : kalau tak kenal, kompem fikir dia sombong. Tapi dia paling best!

AZZAH : aku tak banyak kawan perempuan, bila aku ada, aku hargai sangat2.


BULAT : dia aku hormat sebab dialah aku terus berjuang sampai hari ini.

AZMAN : kawan kelas, sehidup semati.

HIDIR : darah pejuangnya dia pekat mengalir. Jambu dan sedikit annoying.

ARIF : aku kenal dia tak lama. tapi aku bangga dengan semangat dia.