Saturday, November 26, 2011

Mohon Pergi dari Kotak Hati

Sudah-sudahlah tu wahai awek lama..
Aku sudah lemas layan nafsu sorang-sorang.

Kau kira beruntung, sebab keluarga kau sudah carikan kau laki, yang mampu memuaskan kau, dan bagi kau sayang, cinta, dan segala apa rasa manis dan bahagia. Cukup senang kau menyulam rindu dan dahaga manja dari aku yang selalu aku tumpahkan kepada kau dulu-dulu. Tapi apa guna, kau dirisik, kau bertunang tanpa beritahu aku. Oh, ada beritahu.. Malam hari Lahir aku yang ke-20. TERIMA KASIH, barua Sayang...

Aku sudah penat bermain dengan nafsu kau. Kau rindu aku, marilah.. Aku tunjuk aku punya rindu pada kau..
Aku tak bodoh, aku takkan ganggu masjid orang, aku juga sedang mencari, ustazah untuk anak-anak aku nanti..

Cukuplah sudah kau menabur janji,
Cukuplah sudah kau menyatakan rindu,
Cukuplah sudah kau beritahu aku kau tak bahagia,
Cukuplah sudah kau merengek manja di telefon,
Cukuplah sudah kau simpan nombor aku,
Cukuplah dan cukuplah ingati aku, awek lama...

Kau memang aku cinta, mungkin pertama dan terakhir.
Kau bukan lawa mana, dan aku pun tak sekacak mana, bezanya aku tak khianat cinta.
Aku tahan nafsu kawal miang aku untuk mengurat junior sebab aku ingat kau lagi.
Sakit jiwa aku kau buat. Kau mungkin tak rasa, sebab kau sedap di rumah...

Sudahlah, kau adalah gula-gula yang buat aku cirit-birit...