Friday, February 3, 2012

Buku Ilmu Itu Emas Akhirat

Assalamualaikum sahabat...

Mungkin ada dalam kalangan anda sudah mulai bosan melihat dan membelek facebook setiap hari. Saya cadangkan kepada mahasiswa sekalian, rakan-rakan penuntut ilmu, hargailah BAUCER BUKU 1MALAYSIA yang telah kerajaan berikan kepada anda.




Gunakan dengan baik, dan jangan pula kau jual untuk raih keuntungan segera. Kerana apa, buku dan ilmu akan bertahan lama, namun duit akan hangus dalam keborosan dunia.

Aku tunjuk pada korang buku yang telah aku beli menggunakan kepingan pertama BB1M aku:






Terima Kasih kerajaan memerintah (ini tidak ada kaitan dengan meraih undi PRU 13)
Harap Maklum

Tepuk dada soallah hati. Anda perlu menjadi insan yang reti bersyukur untuk menikmati rasa indah membaca buku percuma seperti ini.

Oh! Tidak lama lagi, mungkin minggu hadapan, si dia bakal melahirkan. Baik aku mula memilih nama dan cadangan nama bayi untuk si dia. (^__^)

No comments:

Post a Comment