Saturday, October 1, 2011

Menjiwai Apa Itu Konvokesyen

Assalamualaikum kawan...

Maaf sudah lama blog nie sepi, bersawang, kerak mula berkarat di sana sini. Aku tak tahu apa yang aku sibukkan, tapi aku rasa aku terlalu obses dangan politik picisan sekarang ini. Apapun, aku rasa tak terlambat untuk ucap TAHNIAH dan Bakal Tahniah kepada Senior dan semua mahasiswa mahasiswi semua IPT di seluruh alam semesta dunia kerana berjaya tamatkan pengajian di peringkat DIPLOMA, IJAZAH SARJANA MUDA, SARJANA, mahupun DOKTOR FALSAFAH sekalipun.

Menjiwai mood orang konvo, aku rasa terkesima. Kerana apa, tinggal setahun sebelum aku sarung Jubah Konvo Hijau dari FSSK UKM (Fakulti Sains Sosial Kemanusiaan). InsyaAllah ada saiz besar menanti aku. Perjalanan masih jauh dan SEMAKIN sukar kerana pelbagai benda celaka dan bangsat akan datang menguji. Aku perlu kuat, dan ludahkan muka mereka, yang mana mahu menduga aku! Aku nak KONVO. Sekian.

Kamu semua boleh layan beberapa gambar kenangan aku di MAJLIS KONVOKESYEN UKM KE-38 yang bermula dari 23-27 September lalu. Tahniah der2 dan sis2 semua. HEBAT !!!















Berangan itu perlu..InsyaAllah tahun depan...


Tercari-cari mana gambar aku bersama jubah Konvo senior?
Hahaha! Jawapannya mudah, jubah itu kecik...
Asssalamualaikum...