Wednesday, May 22, 2013

Pertama

Assalamualaikum dan salam hormat kepada semua.

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Terima kasih Allah kerana masih lagi memberi kami peluang untuk bernafas dan bergerak untuk satu hari lagi, paling tidak pun, sampai saat entri ini dibacakan.

Sudah lama benar aku tidak berkongsi. Mungkin kerana rajuk hati, dan sakit rindu kecewa, dan mungkin juga kerana aku berpura-pura sibuk untuk cuba melupakan luka. Perbuatan bodoh! Mana mungkin luka yang dalam boleh dinafikan pedihnya.

25 dan 26 Mei adalah tarikh keramat buat aku. Peluang yang diberikan oleh seorang sahabat (kini bergelar puan) aku sambut dengan tangan terbuka. Menjadi jurugambar rasmi beliau semasa Hari Bahagia.

Alhamdulillah, memang tak banyak, tapi cukup untuk buat aku terus menyambung nyawa dan terus mencari rezeki di bumi Allah.



Tahniah diucapkan kepada Ira & Budin.
Semoga cinta terpatri hingga Syurga Allah.

Cuma satu aku nak berpesan, andai dah kaya, jangan sombong dengan Allah. Solat jangan tinggal.
Mungkin ada yang cakap, tinggal solat pun masih boleh kaya.
Itu juga ujian dari Allah (ujian kaya mahupun ujian miskin)

Untuk yang nak kahwin dan nak pakej jurugambar murah termurah di pasaran, khasnya untuk warga Banting, boleh usha blog ini;

SKPixtures

Assalamualaikum.
Till then, wallahualam.

No comments:

Post a Comment